obsah
|
zápatí
Západočeská univerzita v Plzni
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Servisní smlouva: Ekonomický informační systém MAGION (II.)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
unassigned/unknown
Identifier in filing service
unassigned/unknown
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Servisní smlouva: Ekonomický informační systém MAGION (II.)
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem smlouvy je řádné a včasné poskytování podpory spočívající v provádění prací, výkonů a činností za účelem zabezpečení řádného provozu počítačových programů Ekonomického informačního systému Magion (dále „EIS Magion" nebo „systém") dodaných objednateli dodavatelem. Přehled subsystémů a modulů EIS Magion, pro něž se sjednává
podpora v rámci této smlouvy, je obsažen v Příloze 1, která je nedílnou součástí smlouvy. Podpora při provozu EIS Magion spočívá především v pravidelných aktualizacích (zejména v souladu s platnou právní úpravou) a pravidelné údržbě systému u objednatele, podpoře při řešení věcných, organizačních, technických a provozních záležitostí spojených s užíváním systému, a podpoře při jakýchkoliv provozně-technických potížích objednatele s obsluhou systému bez ohledu na jejich původ včetně případných chyb způsobených obsluhujícím personálem objednatele
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zcu.cz)
Kontakt:
Evidenční číslo formuláře o zadání VZ: F2016-007437
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení:
Ano
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
dle ust. § 23 zákona 134/2006 Sb.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
20.12.2016 09:00
Počátek běhu lhůt:
03.02.2016 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Západočeská univerzita v Plzni
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software