obsah
|
zápatí
Západočeská univerzita v Plzni
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Servisní smlouva: Ekonomický informační systém MAGION (II.)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Servisní smlouva: Ekonomický informační systém MAGION (II.)
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem smlouvy je řádné a včasné poskytování podpory spočívající v provádění prací, výkonů a činností za účelem zabezpečení řádného provozu počítačových programů Ekonomického informačního systému Magion (dále „EIS Magion" nebo „systém") dodaných objednateli dodavatelem. Přehled subsystémů a modulů EIS Magion, pro něž se sjednává
podpora v rámci této smlouvy, je obsažen v Příloze 1, která je nedílnou součástí smlouvy. Podpora při provozu EIS Magion spočívá především v pravidelných aktualizacích (zejména v souladu s platnou právní úpravou) a pravidelné údržbě systému u objednatele, podpoře při řešení věcných, organizačních, technických a provozních záležitostí spojených s užíváním systému, a podpoře při jakýchkoliv provozně-technických potížích objednatele s obsluhou systému bez ohledu na jejich původ včetně případných chyb způsobených obsluhujícím personálem objednatele
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zcu.cz)
Kontakt:
Evidenční číslo formuláře o zadání VZ: F2016-007437
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení:
Ano
Zdůvodnění použití jednacího řízení:
dle ust. § 23 zákona 134/2006 Sb.
Zadávací dokumentace:
na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
20.12.2016 09:00
Počátek běhu lhůt:
03.02.2016 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Západočeská univerzita v Plzni
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software