Public contract: Dodávky kancelářských potřeb - 013-2016

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 45
System number: P16V00000057
Under the Act: no. 137/2006 Coll.
Registration number in VVZ: 635922
Dynamic purchasing system:
DNS na dodávky kancelářských potřeb
Date of start: 09.04.2016
Request to participate in DPS submit until: 27.04.2016 08:00
Tender submit to: 11.05.2016 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávky kancelářských potřeb - 013-2016
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních potřeb zadavatele.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by notice
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 26 789 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Západočeská univerzita v Plzni
  • CRN: 49777513
  • Postal address:
    Univerzitní 2732/8
    30100 Plzeň

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zcu.cz)

Contact

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídek - kancelářské potřeby 013-2016 Výzva k podání nabídek - kancelářské potřeby 013-2016 - dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních potřeb zadavatele. Dokument PDF Vyzva_k_podani_nabidek_kancela rske_potreby_ 013-2016.pdf 322.75 KB
Příloha č. 1 Výzvy - kupní smlouva - kancelářské potřeby 013 - 2016 Příloha č. 1 Výzvy - kupní smlouva - kancelářské potřeby 013 - 2016 Dokument MS Word Príloha_c._1_Vyzvy-Kupni_smlou va_kancel. potreby_013-2016.docx 71.75 KB
Příloha č. 1 kupní smlouvy - technická specifikace KP - 013 - 2016 Příloha č. 1 kupní smlouvy - technická specifikace KP - 013 - 2016 Dokument MS Excel Priloha_1_KS_technicka_specifi kace_KP-013-2016.xlsx 150.11 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

Basic evaluation criterion

  • lowest tender price (CZK without VAT)

Price items


Order Price category Name Unit Quantity demanded Quantity pricing Action
1. Total tender price Dodávky kancelářských potřeb - 013-2016 sada 1 1 price item detail

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele - Dodávky kancelářských potřeb 013 - 2014 Dokument PDF Pisemna_zprava_zadavatele_KP_0 13-2016.pdf 302.98 KB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci dynamického nákupního systému 09 published 11.04.2016 11.04.2016
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 05.05.2016 ---

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.zcu.cz/vz00000045

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
ORVEST, s.r.o. 25201042 Czech Republic n/a n/a
TechDraw Office s.r.o. 27160556 Czech Republic n/a n/a

Selected contractor


Date of contract conclusion: 18.05.2016

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
ORVEST, s.r.o. 25201042 Czech Republic 16 983,00 20 549,43

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2016 16 983,00 19 889,00