Veřejná zakázka: Nájem notebooků pro KMA a KGM Západočeské univerzity v Plzni (III.)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 4432
Systémové číslo: P21V00000016
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 03.02.2021
Nabídku podat do: 23.02.2021 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nájem notebooků pro KMA a KGM Západočeské univerzity v Plzni (III.)
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem nájmu je movitá věc, a to notebooky s příslušenstvím v celkovém níže uvedeném počtu kusů sestav (1 sestava = notebook, dokovací stanice), které budou splňovat minimální parametry a technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 návrhu smlouvy, který je přílohou této zadávací dokumentace. Předmět nájmu musí být nový, plně funkční. Předmětem veřejné zakázky je tedy:
• Nájem 76 ks notebooků s příslušenstvím (sestav) v konfiguraci, která je uvedena v závazném návrhu Smlouvy o nájmu movité věci, který je v Příloze č. 4 této zadávací dokumentace, případně s lepšími technickými parametry, než jsou požadované Zadavatelem, a to formou operativního leasingu;
• Nedílnou součástí předmětu veřejné zakázky je dodávka (doprava) notebooků s příslušenstvím (sestav) do místa plnění, resp. do místa dodání (viz čl. 3.6 této zadávací dokumentace) a po ukončení nájmu pak jejich odvoz, pokud se Zadavatel a vybraný dodavatel nedohodnou jinak.
• Servis notebooků s příslušenstvím bude provádět po dobu trvání nájemního vztahu dodavatel.
• Opravy notebooků s příslušenstvím po dobu nájemního vztahu bude provádět dodavatel, a to vždy nejpozději do 5 pracovních dnů od okamžiku nahlášení závady Zadavatelem, pokud nebude písemně (minimálně e-mailem) dohodnuta jiná lhůta, a to s ohledem na druh vady.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 666 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Plzeň-město

Zadavatel

  • Úřední název: Západočeská univerzita v Plzni
  • IČO: 49777513
  • Poštovní adresa:
    Univerzitní 2732/8
    30100 Plzeň
  • Název oddělení: OPR

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zcu.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky