obsah
|
zápatí
Západočeská univerzita v Plzni
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
eJIS pro ZČU (2025)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
ZCU 026312/2025
ID ve SpSl
ZCUF250006330
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
eJIS pro ZČU (2025)
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je návrh a implementace řešení (dále jen „Platforma eJIS“), které umožní zadavateli přejít z aktuálního jednotného a identifikačního systému (JIS) pracujícího s přístupovými kartami (MIFARE CLASSIC a MIFARE DESFire) na bázi bezkontaktní rádio frekvenční technologie (RFID) na systém využívající namísto pouze dosavadních fyzických karet i digitální NFC karty (dále jen „eJIS“). Náhrada dosavadních externích snímačů (celkem cca 1350 ks) není předmětem plnění této veřejné zakázky (s výjimkou tří (3) ks snímačů, jejichž dodávka a instalace bude součástí implementace, zejm. pro testovací účely a ověření funkčnosti plnění), bude řešena dodatečně a samostatně. Součástí plnění veřejné zakázky je i poskytování služeb podpory a rozvoje Platformy eJIS po určitou dobu (předpoklad 4 roky) od jeho implementace
Místo plnění:
Plzeň-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zcu.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast:
02.05.2025 10:00
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení:
20.03.2025 14:51
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických předběžných nabídek:
Ne (příjem předběžných nabídek mimo EZAK)
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Západočeská univerzita v Plzni
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software