Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zajištění pohotovosti pro budovy ZČU II. (2021-2022)
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je držení pohotovosti a poskytování havarijní služby (tj. výjezd a zásah na místě) v pracovní dny od 14:30 hod. do 06:00 hod., dále pak 24 hodin denně ve dnech pracovního klidu včetně státních svátků, pro budovy užívané zadavatelem, , a to vše v období od nabytí účinnosti Smlouvy o dílo, nejdříve však od 01.02.2021 do 31.12.2022. Dodavatel bude povinen provést i případné nezbytné opravy za účelem minimalizace následných škod na majetku či zdraví osob a je-li to možné i úplné zprovoznění havárií dotčeného zařízení, vedení či technologie.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Univerzitní 2732/8
30100 Plzeň
Kontakt: Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 6.1.2021 v 9:00 hod. Sraz zájemců o prohlídku bude před hlavním vstupem do objektu Univerzitní 22, Plzeň. Předmětem prohlídky budou budovy: Technická 8, Univerzitní 28 a výměníkové stanice.
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Postup zadání:
Datum pro předběžný zájem:
Datum pro žádosti o účast:
Datum pro předběžné nabídky:
Datum předložení nabídky: 15.01.2021 10:00
Datum zahájení: 15.12.2020 16:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: