Ostatní dokumentace - veřejná

Zadávací řízení: ZČU v Plzni – „Rekonstrukce posluchárny UP 101“, Univerzitní 22, Plzeň (2. vyhlášení)

Informace o dokumentu

Název: Zpráva o posouzení splnění podmínek účasti
Číslo jednací ve SpSl ZCU 022125/2024
ID ve SpSl ZCUD240081084
Popis: Příloha č. 2 Oznámení o výběru dodavatele
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 19.09.2024 11:21:35

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument PDF UP101_Zpráva_ posouzení_ nabídky_podpis.pdf
Velikost: 312,00 KiB
Aktuální verze souboru: 14.07.2025 10:25:39
Otisk MD5: a148c976bca22581749018598a53994e
Otisk SHA256: 2ff70c95466b50049a213a5ea8aeeeb89e66af33637b700f5da6e2ac6d8b204a

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 14.07.2025 10:25:39 Zpráva o posouzení splnění podmínek účasti Příloha č. 2 Oznámení o výběru dodavatele ostatní dokumentace - veřejná - UP101_Zpráva_ posouzení_ nabídky_podpis.pdf 312,00 KiB
V 19.09.2024 11:21:35 Zpráva o posouzení splnění podmínek účasti Příloha č. 2 Oznámení o výběru dodavatele ostatní dokumentace - veřejná - Zpráva_ posouzení_ nabídky_podpis.pdf 271,79 KiB