Received message - explanation, completion, changes of procurement documents

Procurement procedure Výpočetní technika II 003-2016
Sender Martin Šlapák
Sender organization Západočeská univerzita v Plzni [CRN: 49777513]
Recipient All (including public)
Date 05.04.2016 10:00:12
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Re: Žádost o poskytnutí dodatečných informací

Dobrý den,
Zadavatel požaduje záruku za zboží v délce 24 měsíců.

Vhledem k výše uvedené skutečnosti Zadavatel nahrazuje původní přílohu č. 1 kupní smlouvy „Priloha_c._1_Kupni_smlouvy_technicka_specifikace_VT-003-2016.xlsx“ novou přílohou „Priloha_c._1_Kupni_smlouvy_technicka_specifikace_VT-003-2016_nova.xlsx, která je přílohou poskytovaných dodatečných informací.

Uchazeč je povinen danou novou přílohu použít v rámci své nabídky.

Zadavatel neprodlužuje lhůtu pro podání nabídek.

S pozdravem
Mgr. Martin Šlapák


Attachments
- Priloha_c._1_Kupni_smlouvy_technicka_specifikace_VT-003-2016_nova.xlsx (125.38 KB)

Original message

Date 04.04.2016 08:30:02
Reference number in the filing service unassigned/unknown
Identifier in filing service unassigned/unknown
Subject Žádost o poskytnutí dodatečných informací

U položky č. 1 (Počítač) uvádíte záruky přímo v popisu zboží i ve sloupci "Obchodní podmínky NAD RÁMEC STANDARDNÍCH obchodních podmínek“. Prosíme o upřesnění, jakou záruku zadavatel požaduje. Vzhledem k tomu, že zadavatel požaduje komponenty, u kterých nelze aplikovat záruku 48 měsíců, jeví se nám tento požadavek jako nereálný.